Slevy u SeaHelp
Členství v SeaHelp je v době Coronavirové obzvlášť výhodné: SeaHelp poskytuje mimořádný 30% rabat na odtahy lodí při změně maríny
V současné době zaznamenáváme nárůst telefonátů od majitelů lodí na Jadranu. Předmětem bývá leccos. Od prosté prosby o kontrolu lodě až po odtah lodě do jiné maríny vzhledem k tomu, že majitel má na další sezónu sjednané stání jinde. Samozřejmě, takový převoz díky omezeným možnostem cestování z důvodu Coronaviru není schopen majitel sám zajistit.
Smlouvy na roční stání jsou do 31. března
90 procent ročních smluv v Chorvatsku má počátek vždy 1.dubna a končí 31. března. To znamená, že v tuto dobu je vlastně hlavní sezóna změn kotviště. To ale díky vzniklé situaci není fakticky možné. Následkem toho je, že mnozí majitelé budou muset od 1. dubna platit marínám za jednodenní stání, což ale může vyjít dost draho. SeaHelp proto nabízí, že změnu maríny sám včas zařídí. Členové obdrží podle druhu svého členství 50% slevu a z důvodu současné mimořádné situace další speciální "Corona- Rabat" ve výši 30%.
Odtah od SeaHelp za mimořádných podmínek
Pro příklad uvádíme následující modelový výpočet: Náklady převozu 13-ti metrové jachty na vzdálenost 23Nm představují pro nečlena 2.990,-?, člen zaplatí za tuto službu pouze 1495,-? a s "Corona rabatem" pak částka činí 1.046,50,-?. Obecně vzato, i kdyby bylo normálně možné do Chorvatska cestovat a odtah provést vlastními silami, stálo by toto řešení již za úvahu uvážíme-li cestovné, převoz lodě a stání v maríně na denní bázi, kdy se ceny pohybují okolo 100,-? denně.
Z důvodů zamezení vzniku případných škod v takovém případě SeaHelp jachtu nestartuje, nýbrž ji pouze za klidného moře odtáhne.
SeaHelp je nyní prodlouženou paží majitelů
Jak uvádí mluvčí SeaHelp, organizace nyní funguje jakožto prodloužená ruka majitele, který se nemůže sám k lodi dostat. Naši spolupracovníci zajistí provedení takovýchto úkonů spolehlivě a rádi, i když typicky nepatří mezi standardní náplň jejich práce.
Samozřejmě je mnoha majitelům příjemné, že mají na místě partnera, na kterého se lze spolehnout. Vedle personálu maríny jsou spolupracovníci SeaHelp již delší dobu etablovaní jakožto partneři majitelů lodí, což lze odhadnout z dotazů a požadavků, se kterými se majitelé lodí obracejí na naši HotLine v Punat a hlavní kancelář v Ebensee. "Co se stane, když přijde bouře, nebo nějaká jiná nepředvídatelná událost a já nebudu moci se k lodi dostat?", "Kdo v takovém nutném případě pomůže?", "Úřady, marína nebo jiná instituce?" "Kde dostanu spolehlivé informace o situaci na místě?"
Spolehlivé informace od SeaHelp
Odpověď na tyto a další otázky zní jednoduše: SeaHelp! Se dvěma základnami v Itálii, jednou ve Slovinsku a osmi v Chorvatsku je pokaždé některý ze spolupracovníků SeaHelp poblíž a může podle přání a po dohodě s majitelem lodě provést neodkladné úkony.
Nejen proto se hodí členství v největší evropské asistenční službě na moři, která své členy podporuje v dobách, kdy se mohou věnovat svému oblíbenému koníčku, ale i v dobách pandemie. Máte-li tedy otázky, které nepostihují naše informace na webovských stránkách, jsme vám kdykoliv k dispozici na mailu office@sea-help.eu .
redakce lode.cz